z dnia 2022-03-08
1 RUB = 0.033 PLNBhp Alarm Transport Usługi Kultura Przemysł Salon Zwierzęta Agencja Projekty Automatyka Okna Parking Ubrania Pozycjonowanie Agd Kwiaty Fotografia Informacje Internet Biznes Finanse Grafika Ubezpieczenia Suplementy Ogrodzenia Komputery Druk Prawo Instalacje Kosmetyki Turystyka Reklama Rtv Drzwi Rekreacja Sport Obuwie Meble Serwis Nieruchomości Telewizja Maszyny Zdrowie Klimatyzacja Dzieci Budownictwo Lekarz Fitness Gastronomia Rozrywka Edukacja Wypożyczalnia Dieta Bankowość Sztuka Gsm Geodezja Kredyty Lampy Motoryzacja Uroda
Otwarty i kolosalny uśmiech to perfekcyjna zachęta do rozpoczęcia rozmowy. Za jego pomocą można p...
Zobacz3e7 w0e7 ó ja9 bb7 Ic P: 54.225.35.224
832 Pc39 re3 zd5f eae0 g6f l ą3 d4f a2f r5 k0a a: Inna
Niestety, ale wypadki samochodowe to już plaga obecnego wieku. Smutny jest również fakt, iż giną w nich drobne dzieci. Co prawda istnieją foteliki samochodowe, niemniej jednak wielokrotnie nie chronią tak jak powinny. Wskazują na to testy, wykonywane przez naukowców. Wykorzystuje się do nich manekiny o rzeczywistej wadze dziecka, oraz prawdziwe auta. Wyniki są koszmarne. Gra toczy się po największej części o materiały z których wykonane są foteliki samochodowe. Nieraz w trakcie silnego uderzenia są w stanie całe się połamać, a pasy ulokowane na niebezpiecznych wysokościach mogą spowodować uduszenie malucha. Wskutek tego nim zakupimy fotelik, warto spowodować jakie firmy wytwarzają optymalne siedzonka - przetestuj ANCHOR. By było bezpiecznie należałoby zapłacić nawet dość wysoką cenę. Niemniej jednak nie należy sugerować się nią przy wyborze. W ostateczności nie zawsze droższe oznacza lepsze.
Dane firmy:
Nazwa: | Recaro – specjalistyczny sklep z fotelikami samochodowymi i wózkami dziecięcymi |
Miasto: | 20-234 Lublin |
Adres: | Mełgiewska 26 |
NIP: | 7122791348 |
REGON: | 060424673 |
Oferta w skrócie:
Typ działalności
Branża: | Sklep |
Typ: | Działalność jednoosobowa |
Dane kontaktowe
Strona WWW: | https://fotelikirecaro.pl |
e-mail: | |
Telefon: | 81 534 66 77 |
Firmowe media społecznościowe
Dodaj własną opinię